Freitag, 11. November 2011

جنبش اعتراضی زاپاتیست ها متن کامل کتاب

زندگی و مبارزه مردم مكزیك در برابر نئولیبرالیسم- متن کامل
هاله صفرزاده خرداد 1390


آنچه می خوانیم، گوشه‌ی كوچكی است از آنچه بعد از اجرای سیاست‌های نئولیبرالی بر مردم مكزیك گذشته و می‌گذرد. فقر، بیكاری، تبعیض قومی، جنسیتی، ناامنی شدید و... اعتراضات بسیاری را به دنبال داشته است. این اعتراضات، مقاومت‌ها و مقابله‌ها به شیوه‌های مختلف در سرتاسر مكزیك در جریان است. شیوه‌های مبارزاتی مردم و كارگران مكزیك، الگوی بسیاری از جنبش‌های اعتراضی در امریكای لاتین شده است. کانون مدافعان حقوق کارگر
دانلود رایگان فایل word و PDF کتاب فایل word کتاب را از همین جا دانلود کنید
فایل PDF این کتاب، برای چاپ روی کاغذ A4 آماده شده است. ادامه مطلب را ببینید.
فایل اول (396 کیلو بایت، چهارده صفحه رو، A4)
فایل دوم (704 کیلو بایت، چهارده صفحه پشت، A4)
فایل سوم (1080 کیلو بایت، تمام 56 صفحه، یک رو، A5)
ابتدا فایل اول را روی چهارده برگ کاغذ سفید A4 پرینت بگیرید. (فقط یک بار دکمه پرینت را بزنید و منتظر بمانید تا چهارده برگ، پشت سر هم پرینت شود.) سپس فایل دوم را، پشت همان چهارده برگ اول، پرینت بگیرید (این بار هم، کافی است یک بار دکمه پرینت را بزنید. فقط مراقب باشید که کاغذها را، سر و ته، داخل پرینتر نگذارید). با تا کردن این چهارده برگ A4، کتاب در 56 صفحه در سایز A5 در دست شماست. اگر نمی خواهید از این کتاب پرینت بگیرید و فقط مایل به داشتن فایل پی دی اف هستید، می توانید فایل سوم را دانلود کنید. در این فایل، صفحات به ترتیب پشت سر هم قرار دارند. این فایل سوم، مناسب برای مطالعه روی مانیتور است.

توضیح- به خاطر استفاده از سرویس رایگان سایت 4shared.com مجبوریم چند ثانیه قبل از دانلود هر فایل، منتظر بمانیم و به تماشای آگهی های تبلیغاتی بپردازیم! پس از پایان شمارش معکوس در صفحه این سایت، دانلود امکان پذیر خواهد بود. برای دانلود هر فایل از این سایت، دو سه تا کلیک لازم است. (از کلیک راست، نمی توان استفاده کرد).

تمام فایل های یک تا سه، در فولدر کانون روی سایت 4shared.com به آدرس:
http://www.4shared.com/document/9Cez0v_t/Mexic--A5-ALL-pages.html
در دسترس است.

2 Kommentare: